مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-22سياسي

فارس من|پالایشگاه بیدبلند:بعد از مجمع سالانه گزارش مسئولیت های اجتماعی را می دهیم


روابط عمومی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اعلام کرد: گزارش جامع عملکردی این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی پس از برگزاری مجمع سالیانه منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار انجام مسوولیت های اجتماعی توسط پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در این خصوص جوابیه ای ارسال کرد که متن این جوابیه در پی می آید: احتراما پیرو درج خبری با موضوع شفافیت در عملکرد مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن ارج نهادن به دغدغه بحق آن خبرگزاری محترم جهت مزید اطلاع مخاطبان محترم نکات ذیل به استحضار می رسد امید است در راستای تنویر اذهان موثر واقع گردد.

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با ماهیتی تماما زیست محیطی همواره نقش اساسی و محوری در جهت صیانت از سلامت مردم و بهره وری حداکثری از منابع ملی در قالب بزرگ ترین تاسیسات جمع آوری گازهای مشعل کشور را به عنوان مسئولیت مهم اجتماعی به عهده داشته است اما صرفا به این افتخار خدمت گذاری به مردم عزیز بسنده نکرده بلکه این شرکت در سنوات گذشته به عنوان نخستین شرکت ایرانی صنعت نفت در زمان پروژه گزارش پایداری مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|پالایشگاه بیدبلند:بعد از مجمع سالانه گزارش مسئولیت های اجتماعی را می دهیم

فارس من|پالایشگاه بیدبلند:بعد از مجمع سالانه گزارش مسئولیت های اجتماعی را می دهیم